martes, 10 de abril de 2012

SEMANA SANTA

                                                                   
En Semana Santa fun a Salamanca cos meus pais para visitar ao meu curmán. Fomos a moitos sitios de alí como a Ciudad Rodrigo, á capital, ao pobo de Teresa e moitas cousas máis.
 Logo o Venres quedeime a durmir na casa dos meus avós, para celebrar con eles Pascua.
 O Luns volvín a miña casa porque o día seguinte habia colexio. Foi unha boa Semana Santa.

                                                                              
                                                                                                         Andrea 6ºB


1 comentario:

  1. Nunha ocasión cheguei a Salamanca pero porque me perdín. Ia conducindo por Portugal dirección a Galiza e en vez de subir hacia o Norte, fun hacia o Este. E cando me ia chegando a España comecei a ver: "Ciudad Rodrigo" uy uy que mal me cheira isto. Eu sabía que esa cidade pertencia a Salamanca, pero ata que crucei a fronteira non me din por vencida. O chegar a Salmanca tiven que tirar para o Norte e ainda tiven 3 horas máis de viaxe, debido o despiste. jejeje

    ResponderEliminar